Στο κέντρο μας παρέχεται πρόγραμμα παρέμβασης για τα παιδιά τα οποία αντιμετωπίζουν δυσκολίες στη μαθησιακή διαδικασία( Δυσλεξία, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής –Υπερκινητικότητα,  Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, ή γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες ). Συνήθως τα παιδιά παρουσιάζουν μειωμένη επίδοση σε δεξιότητες ανάγνωσης, γραφής, ορθογραφίας και μαθηματικών συλλογισμών.

 

Σε πρώτο επίπεδο γίνεται η αξιολόγηση του παιδιού ώστε να διαπιστωθούν οι δυνατότητες του αλλά και οι τομείς που εμφανίζει δυσκολίες. Με βάση τα αποτελέσματα της αξιολόγησης διαμορφώνεται ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα παρέμβασης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στις απαιτήσεις του κάθε παιδιού. Μέσω του προγράμματος αυτού, τα παιδιά καθίστανται σε θέση να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις δυσκολίες τους και να καλύψουν τα μαθησιακά τους κενά με τη συμβολή πολυαισθητηριακών μεθόδων παρέμβασης. 

 

Πιο συγεκριμένα οι τομείς που επικεντρώνεται το πρόγραμμα ανάλογα πάντα με τις δυσκολίες του κάθε παιδιού είναι:

  • Εκμάθηση φωνολογικής ενημερότητας
  • Δυσκολία ανάγνωσης και ορθογραφίας
  • Ανάπτυξη και εμπλουτισμός λεξιλογίου
  • Εκμάθηση γραμματικών και συντακτικών κανόνων
  • Εφαρμογή τεχνικών για την κατανόηση κειμένου με κλιμακούμενη δυσκολία
  • Μεθοδολογία έκθεσης
  • Ενίσχυση αντιληπτικών ικανοτήτων( μνήμη, οπτική αντίληψη, λογική σκέψη, κ.ά)
  • Διδασκαλία λογικομαθηματικής σκέψης- μαθηματικά
  • Εκμάθηση στρατηγικών για τη μελέτη των μαθημάτων στο σπίτι
  • Εκμάθηση τεχνικών οργάνωσης για τη μελέτη στο σπίτι (σχεδιαγράμματα, πίνακες κ.α.)
  • Εφαρμογή προγραμμάτων τροποποίησης συμπεριφοράς, οριοθέτηση, αύξηση συγκέντρωσης και προσοχής
  • Ψυχολογική υποστήριξη παιδιού- ενίσχυση της αυτοεκτίμησης για τη μαθησιακή διαδικασία